Transformem la teva comunicació perquè sigui inclusiva, respectuosa i accessible per a qualsevol persona.
Començar aquí
Comunicació Inclusiva
En què consisteix el servei de comunicació inclusiva?
La comunicació inclusiva busca garantir que tots els missatges i les interaccions dins de l’organització siguin comprensibles, respectuosos i inclusius, promovent un entorn on totes les persones se sentin valorades i representades. Aquest servei inclou la revisió i adaptació de materials de comunicació per assegurar que siguin inclusius.
Avalua la teva empresa amb el test d'igualtat i diversitat d'OBBIA
Avalua la teva empresa amb aquest test ràpid i descobreix en quina fase es troba en la seva incorporació de la Diversitat i Inclusió
Ens enfoquem a revisar i modificar els missatges i les interaccions, dins de l’organització, per a dissenyar-los i transmetre’ls de manera comprensible, respectuosa i no excloent. Inclou la revisió i adaptació de materials de comunicació perquè siguin inclusius.
Com ho fem?
Pas 1. Revisió de materials
Auditem els materials de comunicació actuals des d’una perspectiva inclusiva, atenent criteris d’accessibilitat universal, identificant elements que puguin ser discriminatoris o que reforcin estereotips de gènere, raça, orientació sexual o altres.
Lliurem un informe diagnòstic amb els elements analitzats, assenyalant punts de millora i recomanacions aplicables per a complir amb la normativa vigent.
Modifiquem textos, imatges i altres elements visuals per a assegurar-nos que el contingut sigui accessible i comprensible, evitant qualsevol tipus de discriminació i promovent que qualsevol persona de l’organització pugui interactuar en igualtat de condicions.
Lliurem els materials modificats i adaptats en qualsevol format, preparat per al seu ús pràctic dins de l’organització. Per exemple, guia de llenguatge inclusiu o manuals interns.
Oferim formacions pràctiques per a capacitar al teu equip amb les eines necessàries per a aplicar una comunicació i llenguatge inclusius, fomentant l’empatia i el respecte en totes les interaccions dins i fora de l’organització.
Tipus de formacions:
Llenguatge inclusiu i no discriminatori
Formació pràctica per a la redacció de continguts accessibles
Estratègies per adoptar un llenguatge més inclusiu en la comunicació escrita i oral
Millora la percepció de la marca i la seva reputació.
Fomenta un ambient de treball respectuós i col·laboratiu.
Atreu i fideliza talent divers.
Reforça la imatge de l’empresa com a referent en inclusió.
Arriba a més persones sense excloure a ningú
La manera com una organització es comunica defineix com és percebuda. A OBBIA acompanyem a construir missatges lliures de biaixos, accessibles i representatius de la diversitat del teu públic. Des de la implementació de llenguatge inclusiu fins a estratègies de màrqueting accessible, optimitzem la comunicació perquè connectis amb més persones sense excloure ningú. Així, enfortim la teva marca i demostrem un compromís real amb la inclusió i l’equitat.
Una comunicació inclusiva és clau
Potser creus que la comunicació inclusiva és complicada. Tot i això, els missatges no inclusius poden generar rebuig i afectar la reputació de la vostra organització. A més, adaptar la teva comunicació no vol dir perdre claredat, sinó guanyar en abast i engagement. Amb la nostra assessoria, assegurem que el teu missatge sigui accessible, respectuós i alineat amb els valors de la teva marca, generant una connexió genuïna amb la teva audiència.
Política de cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar tu experiencia de navegación. Puedes aceptar o rechazar la utilización de cookies.
Aquest lloc utilitza galetes per millor la seva experiència. D’aquestes, les galetes que
es classifiquen com necessàries s’emmagatzemen en el seu navegador, ja que són
essencials per al funcionament del lloc web. També utilitzem galetes de tercers que
ens ajuden a analitzar i comprendre com utilitza el lloc web. Aquestes galetes
s’emmagatzemaran en el seu navegador, únicament, amb el seu consentiment. Té
l’opció de no rebre aquestes galetes, però això pot afectar la seva experiència de
navegació.
Les galetes analítiques s’utilitzen per comprendre com els visitants interactuen amb el
lloc web. Aquestes galetes ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el
nombre de visitants, la taxa de rebot, la font de tràfic, etc.
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni
correctament. Aquestes galetes garanteixen funcionalitats bàsiques i característiques
de seguretat del lloc web, de forma anònima.
Les cookies publicitàries s’utilitzen per proporcionar als visitants, anuncis i campanyes
de màrqueting rellevants. Aquestes galetes rastregen als visitants en els llocs web i
recopilen informació per proporcionar anuncis personalitzats.
Les cookies de rendiment s’utilitzen per comprendre y analitzar els índex de rendiment
clau del lloc web, el qual ajuda a brindar una millor experiència d’usuari als visitants.
Les cookies funcionals ajuden a realitzar certes funcionalitats, com compartir el
contingut del lloc web a plataformes de xarxes socials, recopilar comentaris i altres
característiques de tercers.